Jsi tu: Medicína - aktuality  »  Rady  »  Jak cvičit Kalanetiku?

Jak cvičit Kalanetiku?

Zveřejněno v kategorii Rady       
Jak cvičit Kalanetiku?

Kalanetika je specifická, autorská forma aerobiku, která může přinést pozoruhodné výsledky za pouhé dva týdny. Dozvěďte se, jak ji správně cvičit, aby jste se mohli radovat z krásné a vymodelované siluety.

Kalanetika je originální soubor cvičení vyvinutých v 80. letech minulého století rostřednictvím Callan Pinckney, název je odvozený od jména, které zůstalo názvem celého programu. Callan, které záleželo na správné fyzické aktivitě a vytvarované siluetce, kvůli problémům s páteří, na které si stěžovala od dětsví a nebyla tak schopna provádět standardní cvičení v posilovně, nebo invazivní aerobní svalové cvičení. Vzhledem k tomu, touha po krásné svalech a zdravé vzhledu, rozhodla se vyvinout svou vlastní sadu cviků, díky kterým bude moci zůstat fit a štíhlá bez ůjmy na zdraví.

A jak se rozhodla, tak se jí to podařilo udělat - Pinckney vytvořila cvičební program, který se stal tak populární, že ho v 80. a 90. letech používali téměř všichni, které jsou závislí na kráné siluetě. Program přinesl vynikající výsledky – již po několika sezeních było vidět pozoruhodné výsledky - vyvážená strava a cvičení měli za následek ztrátu kil a pevnější pokožku bez celulitidy během několika dní. Díky mimořádné účinnosti začala Kalanetika slavit ůspěch po celém světě a od svého vzniku až do současnosti si získala miliony fanoušků.

 

Jak cvičit Kalanetiku?

Nejlepší je cvičení vykonávat pod dohledem instruktora nebo si pomáhat sestavami nahranými na disku. Pro vykonání cvičení nebudeme potřebovat žádné cvičební nástroje, ale pouze dobrou vůli a volné místo v domácnosti. Při provádění cvičení je třeba mít na paměti správné držení těla, stejně jako skutečnost, že dané pohyby je nutné opakovat v určitém pořadí podle instruktora. Podmínkou pro získání požadovaných výsledků je také vykonávání cviků přez určitou dobu a také systém v akci - v počáteční fázi Kalanetiky je nejlepší cvičit každý den po cca hodinu a postupně snižovat frekvenci tréninku.. Po redukční dietu, s cílem udržet účinků, lze nyní cvičit 2-3 krát týdně po dobu 15 minut.